3/05/2017

පෞද්ගලික අධ්‍යාපනය ගැන සංවාදයක් ජාතික චින්තන මතවාදයට එකතු කරමු

කතෘ:යුතුකම     3/05/2017   No comments

සයිටම්“ ප්‍ර‍ශ්නය නිසා නැවතත් නිදහස් අධ්‍යාපනය හා පෞද්ගලික අධ්‍යාපනය ගැන කතා බහක් මෙරට සමාජයේ ඇති වී ඇත. නිදහස් අධ්‍යාපනය යන සංකල්පය ගැන මෙරට කතා බහට ලක් වන්නට ඇත්තේ, 1948 දී අප රට ඊනියා නිදහස ලබන්නට ද පෙර සිට විය යුතු ය. අවම වශයෙන් 1945 දී නිදහස් අධ්‍යාපන පනත සම්මත වීමට ආසන්න වකවානුවේ සිට ඒ පිළිබ‍ඳ සංවාදයක් ආරම්භ වන්නට ඇත. එසේ ම පෞද්ගලික අධ්‍යාපනය සම්බන්ධව ද යම් යම් විවාදාත්මන මතවාද ද වරින් වර ඉස්මතු වී ඇත.

අද වන විට අප රටේ පළමුවන ශ්‍රේණියේ සිට විශ්ව විද්‍යාලයේ ප්‍රථම උපාධිය දක්වා නොමිලේ අධ්‍යාපනය ලබා දීම සිදු කෙරේ. එසේ ම, මුදල් අය කර අධ්‍යාපනය ලබා දෙන පෞද්ගලික පාසල් මෙන් ම, මුදල් අය කර උපාධිය ප්‍රදානය කරන ආයතන ද සැලකිය යුතු ප්‍රමාණයක් අද වන විට මෙරට ක්‍රියාත්මක වේ. තව ද ශ්‍රී ලංකාව යනු නිදහස් අධ්‍යාපනය ක්‍රමය ක්‍රියාත්මක ලෝකයේ රටවල් අතලොස්ස අතරින් එකකි. වෙනත් බොහෝ රට වල අප රටේ මෙන් නිදහස් අධ්‍යාපන ක්‍රමයක් ක්‍රියාත්මක නොවීමට හේතුව, අධ්‍යාපනය පමණක් නොව ඕනෑ ම සේවාවක් මුදල් අය කර ලබා දීම, නව ලිබරල්වාදය රජයන වත්මන් ලෝකයේ ප්‍රවනතාවක් වීම බව නොකිව මනා ය. එසේ නම්, වර්තමාන ශ්‍රී ලංකාවේ අධ්‍යාපනය සම්බන්ධ ප්‍රතිපත්තිය කවරාකාර විය යුතු ද? නිදහස් අධ්‍යාපන ක්‍රමය ක්‍රමයෙන් අහෝසි වන්නට ඉඩ හළ යුතු ද? නිදහස් අධ්‍යාපන ප්‍රතිපත්තිය තව දුරටත් පවත්වා ගෙන යන අතර තුර ම පෞද්ගලික අධ්‍යාපන ආයතන පිහිටුවීම දිරිමත් කළ යුතු ද? නැතහොත්, රජයට අයත් මුදල් අය කර අධ්‍යාපනය ලබා දෙන ආයතන ඇති කළ යුතු ද? මේවා වනාහි යම් කිසි පුද්ගලයෙකු නිදහස් අධ්‍යාපනය ගැන සිය මතය ගොඩ නඟා ගැනීමේ දී පිළිතුරු ලබා ගත යුතු ප්‍රශ්න ය.

නිදහස් අධ්‍යාපනය ගැන සංවාදයක් අවශ්‍ය ඇයි?

මෙම ලිපියෙහි මුඛ්‍ය පරමාර්ථය වන්නේ, ජාතික චින්තන මතවාදය මත පදනම්ව නිදහස් අධ්‍යාපනය / පෞද්ගලික අධ්‍යාපනය ගැන අදහස් දැක්වීම හා එවැනි පදනමක සිට එවැනි සංවාදයක් ඇති කිරීමට මූලික අඩිතාලමක් දැමීම ය. එවැනි සංවාදයක් මේ මොහොතේ අවශ්‍ය දැ යි සහ ඊට වඩා ප්‍රමුඛතාවක් දී කතා කළ යුතු ප්‍රශ්න අද වන විට අප රටේ තිබෙනවා නොවේ දැ යි යමෙකු ප්‍රශ්න කළ හැකි ය. ෆෙඩරල් ව්‍යවස්ථාවක් ගෙන ඒමේ ආණ්ඩුවේ තැත වැනි වඩාත් සංවේදී ප්‍රශ්න අප හමුවේ තිබෙන බව සැබෑ ය. එසේ ම, එවැනි ප්‍රශ්න "සයිටම්" ගැන සිදු කරන කතා බහ නිසා යටපත් වීමට ද අපි ඉඩ නොදිය යුත්තෙමු. එහෙත්, ෆෙඩරල් ව්‍යවස්ථාව වැනි ප්‍රශ්න සංවාදයට ලක් කරන අතර තුර ම, නිදහස් අධ්‍යාපනය ගැන ද යම් මතවාදයක් ගොඩ නඟා ගැනීමට ජාතික චින්තන මත ධාරීන්ට නොහැකි ද? මන්ද, "සයිටම්" ප්‍රශ්නය යනු මෙරට නිදහස් අධ්‍යාපනය සම්බන්ධ හැරවුම් ලක්ෂයක් විය හැකි බැවිනි.

1980 දශකයේ මුල් වකවානුවේ සිට ක්‍රමයෙන් වර්ධනය වෙමින් පවතින මතවාදයක් වන "ජාතික චින්තනය" තුළ නිදහස් අධ්‍යාපනය හෝ පෞද්ගලික අධ්‍යාපනය ගැන සංගත මතවාදයක් ගොඩ නඟා ගත හැකි ප්‍රබල සංවාදයක් ඇති වී නොමැති බව අපගේ අදහස යි. අද වන විට ජාතික චින්තන මතධාරීන් පෞදගලික අධ්‍යාපන ක්‍රමය ගැන එකිනෙකට වෙනස් අදහස් දැරීම තුළින් ම මේ බැව් පසක් වෙයි. පෞද්ගලික පාසල් සහ උපාධි පිරිනමන ආයතන දැනටමත් මෙරට ක්‍රියාත්මක නිසා ඒ ගැන තව දුරටත් කතා කිරීම නිෂ්ඵළ කාරණයක් යැ යි ද අයෙකු පැවසීමට ඉඩ ඇත. එහෙත් එහි පදනමක් නොමැත. යමක් දැනටමත් ක්‍රියාත් මක වීම, ඉදිරියේ දී තව දුරටත් එවැන්නක් ඇති වීම සඳහා විරුද්ධ නොවීමට හෝ ඒ ගැන සංවාද නොකිරීමට හෝ හේතුවක් නොවේ. එය අපට මෙවන් උදාහරණයක් මගින් තව දුරටත් පැහැදිළි කර ගත හැකි ය. ශ්‍රී ලංකාවේ දැනට කැසිනෝ සූදු මධ්‍යස්ථාන කිහිපයක් ක්‍රියාත්මක වේ. එහෙත්, තව දුරටත් මෙරට කැසිනෝ ව්‍යාපාර ඇති කිරීම සුදුසු ද නැත් ද යන්න කතා කිරීම කිසි සේත් ම නිෂ්ඵළ ක්‍රියාවක් නොවේ. එසේ නම් නිදහස් හෝ පෞද්ගලික හෝ අධ්‍යාපනය ගැන වර්තමානයේ කතා කිරීමේ වරද කුමක් ද? තව ද, නිදහස් අධ්‍යාපනය ගැන සංවාදයක් ඇති කිරීමට සුදුසු ම අවස්ථාවක් ලෙස අපි මෙම අවස්ථාව දකිමු.

අධ්‍යාපනය හා බැඳුණු අපේ සම්ප්‍රදාය

යුරෝපයේ නිල සංචාරයකට සහභාගි වූ වාරිමාර්ග ක්ෂේත්‍රයේ උසස් නිලධාරියෙකු වරක් අප සමග පැවසුවේ, වාරි ජලය සැපැයීම සඳහා යුරෝපයේ මුදල් අය කිරීමක් සිදු කරන බවත්, එවැනි ක්‍රමයක් අප රටේ ද ක්‍රියාත්මක කිරීම සුදුසු බවත් ය. එහෙත්, ඔහු පවසන පරිදි එවැනි මුදල් අය කිරීමක් අප රටේ ක්‍රියාත්මක කිරීමට බලධාරීන් උත්සාහ ගත හොත්, ඊට දැඩි මහජන විරෝධයක් එල්ල වනු නොඅනුමාන ය. එසේ වන්නේ ඇයි? එය හුදු මහජන සුබ සාධන කපා හැරීමට එරෙහිව කෙරෙන විරෝධයක් නොවන බව යි අපගේ අදහස. එවැනි විරෝධයක් ඇති වුව හොත් ඊට ප්‍රධානතම හේතුවක් වනු ඇත්තේ, වාරි ජලය විකිනීම වසර දහස් ගණනක් පැරණි අප රටේ වාරි සම්ප්‍රදායට පටහැනි බැවිනි. අපේ පැරණි සෞඛ්‍යා සේවය ගත්ත ද තත්ත්වය එසේ ම ය. අපේ අතීත වෛද්‍යවරුන් ප්‍රතිකාර කළේ මුදල් අය කරමින් නොවේ. අධ්‍යාපනය සම්බන්ධ අපේ සම්ප්‍රදාය ද එය ම බව නොකිව මනා ය. පිරිවෙන් පාදක කර ගත් අපේ පැරණි අධ්‍යාපන ක්‍රමය මුදලට ලබා දෙන ලද්දක් නොවී ය. නිදහස් අධ්‍යාපන ක්‍රමය මෙරට මුල් බැස ගැනීම උදෙසා අප පැරණි සම්ප්‍රදාය මගින් උත්තේජනයක් ලැබුණු බව නොඅනුමාන ය.

පෞද්ගලික උසස් අධ්‍යාපනයේ ගැටළු

උසස් අධ්‍යාපන ආයතන පිහිටු වීමට පෞද්ගලික අංශය ඉදිරිපත් වීම ම ගැටළු රැසක් ඇති කරන්නකි. පෞද්ගලික ආයතනයක් ඕනෑම ක්ෂේත්‍රයක ආයෝජනයක් සිදු කරන්නේ කිසියම් ලාබයක් අපේක්ෂාවෙනි. මේ නිසා පෞද්ගලික උසස් අධ්‍යාපන ආයතන පෙළඹෙන්නේ ම වඩාත් ජනප්‍රිය පාඨමාලා හඳුන්වා දීමට ය. සති අන්ත පුවත් පතක් ගත් විට උපාධි ප්‍රදානය කරන පෞද්ගලික ආයතනයන්හි වෙළඳ දැන්වීම් විශාල වශයෙන් අපට දැක ගත හැකි ය. මේ අතර, වෛද්‍ය විද්‍යාව, ඉංජිනේරු විද්‍යාව, තොරතුරු තාක්ෂණය, කළමනාකරණය වැනි පාඨාමාලා කොතෙක් තිබුණ ද, සිංහල, ඉතිහාසය, දර්ශනය වැනි පාඨමාලා අපි එහි නොදකිමු. මේ අනුව අප රටේ උසස් අධ්‍යාපනය සම්බන්ධව ජනප්‍රිය පාඨමාලා මොනවා ද යන්න අවබෝධ කර ගැනීම පහසු ය. යටත් විජිත යුගයේ සිට අද දක්වා ම අප රටේ රාජ්‍ය විශ්ව විද්‍යාල වල පවා ජනප්‍රිය වී ඇත්තේ, බොහෝ විට වෘත්තීය පාඨමාලා මිස ශාස්ත්‍රීය පාඨමාලා නොවේ. මේ අනුව පුද්ගලික උසස් අධ්‍යාපන ආයතන ප්‍රචලිත වීම යනු, එක් පැත්තකින් ශ්‍රී ලංකාවේ ශාස්ත්‍රීය අධ්‍යාපනයේ කඩා වැටීමකි.

පෞද්ගලික අධ්‍යාපන ආයතන ප්‍රචලිත වීම ලාංකේය සමාජය කෙරෙහි කවරාකාරයේ බලපෑමක් ඇති කරයි ද යන්න සලකා බැලීමට, පෞද්ගලික අධ්‍යාපනය හා පෞද්ගලික සෞඛ්‍ය සේවාව සංසංදනය කර බැලීම වටී. අද වන විට අප රටේ සාමාන්‍ය ආර්ථික මට්ටමක් ඇති ජනතාවගෙන් බහුතරයක් රජයේ රෝහලක බාහිර රෝගී අංශයට නොයති. වෛද්‍ය රසායනාගාර සේවාව සම්බන්ධයෙන් ද එසේ ම ය. පෞද්ගලික සෞඛ්‍ය සේවය අද එතරම් ම දුරට සාමාන්‍යකරණය වී ඇත. මේ නිසා, රජයේ රෝහල් වල නොමිලේ ලබා දෙන සේවාවන් අද වන විට අන්ත අසරණ දිළිඳු ජනතාවට පමණක් සීමා වී ඇත. බොහෝ විට මෙම ජනතාව සමාජය තුළ හඬක් නොනඟන, හඬක් නැඟිය නොහැකි පිරිසක් වීම නිසා ම ඔවුනට එම සේවා සපයන සෞඛ්‍ය අංශයන්හි ඇති පහසුකම් හා ඉන් සැලසෙන සේවාවේ ගුණාත්මක බාවයේ එතරම් වර්ධනයක් බලාපොරොත්තු විය නොහැක. නොමිලේ අධ්‍යාපනය ලබා දෙන රජයේ අධ්‍යාපන ආයතන වලට ද අනාගතයේ දී මෙම ඉරණම අත්විය නොහැකි ද?

පෞද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල හා අපේ දැනුම

ජාතික චින්තන මතවාදය තුළ දැනට වසර 30ක පමණ කාලයක් කතා බහට ලක් වන ප්‍රධානම මාතෘකාව වන්නේ අපේ චින්තනය මත පදනම්ව දැනුම නිර්මාණය කිරීම ය. එහෙත්, වසර 30කට ආසන්න කාලයක් තිස්සේ නිර්මාණය වූ දැනුම තවමත් පොත පතට පමණක් සීමා වී ඇත. ඕනෑ ම විශව විද්‍යාලයක ප්‍රධාන අරමුණු දෙක වන්නේ නව දැනුම නිර්මාණය කිරීම සහ නිර්මාණය කරන ලද දැනුම බෙදා හැරීම ය. ජාතික මතවාදය සාර්ථක වනු ඇත්තේ, මෙරට චින්තනය මත පදනම්ව නිර්මාණය කරන ලද දැනුම මෙරට විශ්ව විද්‍යාල තුළ ඉගැන්වීම හා ඒ මත පදනම් වූ නව දැනුම එම විශ්ව විද්‍යාල තුළ බිහිවීම සිදු වන දිනක ය. එම දිනය ඉක්මනින් නම් උදා නොවනු ඇති අතර, පහසුවෙන් උදාකර ගත හැකි ද නොවනු ඇත.

පෞද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල බිහි වීම නිසා මෙම තත්ත්වයෙහි වෙනසක් සිදු වනු ඇත් ද? මෙහි දී අයෙක් පැවසීමට ඉඩ ඇත්තේ, රාජ්‍ය විශ්ව විද්‍යාල වලට සාපේක්ෂව පෞද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල මධ්‍යගත බාවයෙන් අඩු වනු ඇති බවත්, එම නිසා අපේ දැනුම මෙරට පෞද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වල විෂයමාලාවන්ට ඇතුලත් කිරීම වඩා පහසු වනු ඇති බවත් ය. පෞද්ගලික විශ්ව විද්‍යාලයක පරිපාලනය සාපේක්ෂව මධ්‍යගත බවින් අඩු වනු ඇති බව සැබෑවකි. එහෙත්, එම මධ්‍යගත බවෙහි අඩු වීම සිදු වන්නේ කවර දිශාවකට ද?

මෙම ලිපිය මුල දී සඳහන් කළ පරිදි පෞද්ගලික විශ්ව විද්‍යාලයක අනිවාර්යයෙන් ම ලාභාපේක්ෂාවක් රැඳී පවතින අතර, මේ නිසා ම එවැනි විශ්ව විද්‍යාලයක ඉගැන්වෙන පාඨමාලා වඩාත් ජනප්‍රිය මට්ටමේ ඒවා වනු ඇත. මේවා බොහෝ දුරට රැකියා ඉලක්ක කරගත් ඒවා වනු ඇති අතර, එම පාඨමාලා සකස් වනු ඇත්තේ පෞද්ගලික සමාගම් විසින් බඳවා ගැනීමට බලාපොරොත්තු වන වර්ගයේ උපාධිධාරීන් බිහි කිරීමේ අරමුණිනි. මෙවනි පාඨමාලා තුළ අපේ දැනුමකට (අපේ චින්තනය මත පදනම් වූ දැනුමකට ) සුළු හෝ ඉඩක් නොලැබෙනු ඇති අතර, එම පාඨමාලා වැඩි වැඩියෙන් නූතනත්වය දෙසට ම ගමන් කරනු ඇත. එවිට, ඒ හා තරඟ කිරීමට නම්, රාජ්‍ය විශ්ව විද්‍යාල වලට ද සිදු වනු ඇත්තේ සිය පාඨමාලා අර පෞද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල අනුකරණය කරමින් ම සකස් කර ගැනීමට ය.

පෞද්ගලික අධ්‍යාපනය ප්‍රවර්ධනය නොකළ යුතු ය

පෞද්ගලික උසස් අධ්‍යාපන ආයතන මේ රටේ වඩාත් ප්‍රචලිත වීමෙන් සිදු වන්නේ, අපේ චින්තනය මත පදනම් වූ දැනුමක් අප විශ්ව විද්‍යාල පද්ධතිය තුළ ඉගැන්වීම හෝ එවැනි දැනුමක් එතුළින් බිහි වීමට හෝ ඇති සුළු ඉඩ ද ඇහිරී යාම ය. අනෙක් අතට, මුදලට අධ්‍යාපනය ලබා දීම යන සංකල්පය ම ධනවාදය හා බැඳී පවතී. ධනවාදය අත්‍යවශ්‍යයෙන් ම නූතනත්වය හා බැඳී ඇත. මේ අනුව, අපගේ අදහස නම් මුදලට අධ්‍යාපනය ලබා දීම ප්‍රවර්ධනය නොකළ යුතු බවත්, එසේ කිරීමෙන් වන්නේ අප රට තව තවත් නූතනත්වයේ ම ගිල්වීමක් බවත් ය. තව ද, එය අපේ ඓතිහාසික අධ්‍යාපන සම්ප්‍රදායට ද පිටුපා යාමකි.

දැනට අප රටේ නිදහස් අධ්‍යාපනයේ නාමයෙන් කෙරෙන්නේ බටහිර දැනුම බෙදා දීම නොවේ දැ යි මෙහි දී කෙනෙකු ඇසිය හැකි ය. එහි සැබෑවක් ඇති නමුත්, අපට බටහිර දැනුමෙන් මිදීමට ඇති එක ම විකල්පය ද නිදහස් අධ්‍යාපන ක්‍රමය ම බව ද අප අමතක නොකළ යුතු ය. අපට අවශ්‍ය මධ්‍යගත බවින් මිදුණු අධ්‍යාපන ආයතන නම් ඊට විකල්පය මුදලට අධ්‍යාපනය ලබා දෙන පෞද්ගලික ආයතන නොවේ. රජයට අයත් නොවන නමුත් මුදල් ද අය නොකරන අපේ පිරිවෙන් සම්ප්‍රදාය මත පදනම් වුනු ආයතන අපට බිහි කර ගත නොහැකි ද?

-නාරද බලගොල්ල

යුතුකම සංවාද කවය
www.yuthukama.com
Like us on facebook : https://www.facebook.com/yuthukama

, ,

ඔබේ අදහස මෙතන ලියන්න...

ඔබේ ෆේස්බුක් ගිණුම භාවිතයෙන් මෙතනින් අදහස් පළ කරන්න.

0 comments :

ෆේස්බුක් ගිණුමක් නොමැතිවත් මෙතනින් ඔබේ අදහස පළ කළ හැක .

Labels

-ලසන්ත වික්‍රමසිංහ "බිල්ලො ඇවිත්" - යුතුකම සම්මන්ත්‍රණය ගම්පහ 1505 2005 සහ 2015 2009 විජයග්‍රහණය 2015 BBS Budget cepaepa ETCA GENEVA NGO NJC Operation Double Edge Political S. අකුරුගොඩ SITP ඉන්දු ලංකා ඊළාම් ඊළාම්වාදී ඒකීය ඕමාරේ කස්‌සප චින්තනය ජනාධිපතිවරණය ජනිත් විපුලගුණ ජනිත් සෙනෙවිරත්න ජයග්‍රහණය ජයන්ත චන්ද්‍රසිරි ජයන්ත මීගස්වත්ත ජවිපෙ ජාතික ආරක්‍ෂාව සාම්පූර් ජාතික එකමුතුව ජාතික ඒකාබද්ධ කමිටුව ජාතික බලවේග ජාතිකවාදය ජාතිය ජිනීවා ජිනීවා යෝජනා ජීවන්ත ජයතිස්ස ඩිහාන් කීරියවත්ත තාරක ගල්පාය තිවංක අමරකෝන් තිවංක පුස්සේවෙල තිස්‌ස තී‍්‍ර රෝද රථ ත්‍රිකුණාමල නාවික හමුදා මූලස්‌ථානය ත්‍රිකුණාමලය ත්‍රීකුණාමලයේ ආනන්ද දකුණු අප‍්‍රිකානු දර්ශන කස්තුරිරත්න දර්ශන යූ මල්ලිකගේ දසුන් තාරක දහතුන දිනාගනිමුද දිවයින දුලන්ජන් විජේසිංහ දෙමුහුම් අධිකරණය දේවක එස්. ජයසූරිය දේවපුරගේ දිලාන් ජාලිය දේශපාලන ධනේෂ් විසුම්පෙරුම ධර්මන් වික්‍රමරත්න නලින් නලින් ද සිල්වා නලින් සුබසිංහ නලින් සුභසිංහ නලින්ද කරුණාරත්න නලින්ද සිල්වා නසරිස්‌තානය නාමල් උඩලමත්ත නාරද බලගොල්ල නාලක ගොඩගේවා නාවික හමුදා කඳවුර නිදහස නිදහස් අධ්‍යාපනය නිර්මල කොතලාවල නිර්මාල් රංජිත් දේවසිරි නිසංසලා රත්නායක නීතිඥ කණිෂ්ක විතාරණ නීතිඥ සංජීව වීරවික‍්‍රම නීල කුමාර නාකන්දල නෝනිස් පරණගම වාර්තාව පාවා දීම පාවාදෙමුද පැවිදි හඬ පුනර්ජි දඹොරගම පූජ්‍ය ඇල්ලේ ගුණවංශ හිමි පූජ්‍ය බෙංගමුවේ නාලක හිමි පූජ්‍ය මැදගම ධම්මාන්නද හිමි පොඩි මෑන් ගේ සමයං පොත් ප්‍රකාශකයන් පොදු අපේක්‍ෂයා ප්‍රකාශ් වැල්හේන ප්‍රදීප් විජේරත්න ප්‍රසංග සිගේරා බණ්ඩාර දසනායක බම්බුව බලු කතා බිල්ලො ඇවිත් බුදු දහම බෙංගමුවේ නාලක බෙංගමුවේ නාලක හිමි බෙදුම්වාදය බෙදුම්වාදී බෞද්ධයා භාෂාව මතීෂ චාමර අමරසේකර මතුගම සෙනවිරුවන් මනෝඡ් අබයදීර මනෝහර ද සිල්වා මනෝහර සිල්වා මරක්කල මහ නාහිමි මහාචාර්ය ජී. එච්. පීරිස් මහාචාර්යය ගාමිණි සමරනායක මහින්ද මහින්ද පතිරණ මහින්ද රනිල් මහිම් සූරියබණ්ඩාර මාදුළුවාවේ සෝභිත හිමි මානව හිමිකම් මාමිනියාවේ ඒ. පී. බී. ඉලංගසිංහ මාලින්ද සෙනවිරත්න මැදගොඩ අභයතිස්ස නාහිමි මැදගොඩ අභයතිස්ස හිමි මිලේනියම් සිටි මුස්‌ලිම් මෙල්බර්න් අපි මෛත්‍රිපාල මොහාන් සමරනායක යටත්විජිතකරණය යටියන ප්‍රදිප් කුමාර යටියන ප්‍රදීප් කුමාර යුතුකම යුතුකම ප්‍රකාශන යුධ අපරාධ රණ විරුවා විජයග්‍රහණයේ දිනය විජේවීර වෙනස සැපද සංගීතය සජින් සභ්‍යත්ව රාජ්‍යය කරා සරච්චන්ද්‍ර සීපා හෙළ උරුමය

පාඨක ප්‍රතිචාර

ලිපි ලියූවෝ

Copyrights © 2014 www.yuthukama.com Designed By : THISAK Solutions