3/18/2018

සම්බන්ධන්ගේ ඊළාම් පොහොට්‌ටුව

කතෘ:යුතුකම     3/18/2018   No comments

-මොහාන් සමරනායක-

දෙමළ ජාතික සන්ධානයේ නායක 85 හැවිරිදි රාජවරෝදියාන් සම්බන්ධන් මහතා අප රටේ සිටින ජ්‍යෙෂ්ඨතම දේශපාලනඥයා වන්නේය. ලංකා දෙමළ රාජ්‍ය පක්‌ෂයෙන් (ඉලංගෛ තමිල් අරසු කච්චි) 1956 දී දේශපාලනයට අවතීර්ණ වී 1977 දී මුල් වරට පාර්ලිමේන්තුවට පිවිසි ඔහු දොළොස්‌ වසරක විරාමයකින් පසු 2001 දී යළි පාර්ලිමේන්තුවට තේරී පත්ව අද දක්‌වාම මන්ත්‍රී ධුරයේ රැඳී සිටී. 2015 අගෝස්‌තු 17 මහ මැතිවරණයේදී ඔහුගේ පක්‍ෂයට හිමි වූයේ මන්ත්‍රී ධුර 16 ක්‌ පමණක්‌ වුවද, සිරිසේන - වික්‍රමසිංහ ආණ්‌ඩුව පිළිගන්නා ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී මූලධර්ම පිහිටෙන් සම්බන්ධන් මහතා විපක්‌ෂ නායක පදවිය හිමිකර ගත්තේය. ඊට කළගුණ සලකනු වස්‌ ඔහු යහපාලන ආණ්‌ඩුවේම කොටසක්‌ බවට පත්ව සෑම අයවැයකටම, සෑම පනතකටම පක්‍ෂව ඡන්දය දෙයි.

දේශපාලන මතවාදය කුමක්‌ වුවද, දේශපාලන පරිණතභාවය, ඉංගී්‍රසි බස ව්‍යක්‌ත ලෙස හැසිරවීමේ හැකියාව, කතාවෙහි චතුරබව හා වයෝවෘද්ධභාවය යන ලක්‍ෂණ නිසා සම්බන්ධන් මහතා බොහෝ පිරිසක්‌ අතර ගෞරවයට පාත්‍ර වී සිටී. නාගරික මැද පන්තියේ ඇතැම් විචාරකයන් විසින් ඔහු හා ඔහුගේ දෙමළ ජාතික සන්ධානය 'මධ්‍යස්‌ථ මතධාරී' යන විශේෂණයෙන් හඳුන්වනු ලැබේ. නව ආණ්‌ඩුක්‍රම ව්‍යවස්‌ථාවක්‌ සම්පාදනය කිරීමෙහිලා පෙරමුණ ගෙන සිටින එක්‌සත් ජාතික පක්‍ෂ පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී ජයම්පති වික්‍රමරත්න නව ව්‍යවස්‌ථාවක අවශ්‍යතාව පහදමින් මෑතක පාර්ලිමේන්තුවේ කළ කතාවකදී සම්බන්ධන් මහතා සාධාරණ දේශපාලනඥයකු ලෙස හැඳින්විය. අධිපති රටවල අරමුදලින් නඩත්තු වන මෙරට එන්. ජී. ඕ. ප්‍රජාවේ බහුතරයද එසේ විශ්වාස කරති.

සම්බන්ධන් මහතා වටා ගොඩනැඟී ඇති ප්‍රතිරූපය එබඳු වුවද, ස්‌වකීය දේශපාලන න්‍යාය පත්‍රය, එනම් අවසානයේ වෙනම රාජ්‍යයක්‌ බවට පත්වීමේ ශක්‍යතාවය සහිත පෙඩරල් පාලන ව්‍යqහයක්‌ උතුරු - නැගෙනහිර ස්‌ථාපනය කිරීමේ ප්‍රයත්නය සපුරා ගැනීමට ඉවහල් වන්නේ නම් විතණ්‌ඩවාදී මිත්‍යා තර්කවලින් සමාජය මුලා කිරීමටත්, තම අරමුණු වසන් කොට ප්‍රතිවාදීනට චෝදනා කිරීමටත් නොපැකිලෙන බව ඔහු පෙබරවාරි 19 වැනිදා පාර්ලිමේන්තුවේදී යළිත් වරක්‌ සනාථ කළේය. ඒ පෙබරවාරි 10 පළාත් පාලන ආයතන ඡන්ද විමසීමේ ප්‍රතිඵලය ගැන උද්වේගකර විග්‍රහයක්‌ කරමිනි. මහින්ද රාජපක්‍ෂ ජනාධිපතිවරයා නායකත්වය දුන් ශ්‍රී ලංකා පොදුජන පෙරමුණ අත්කරගත් ජයග්‍රහණය බරපතළ ලෙස ගණන් ගැනීමට, ප්‍රතිවාදීනට කලබලවීමට සහ පක්‍ෂයේ ආධාරකරුවනට උද්දාමයට පත්වීමට පදනමක්‌ නැති නොවටිනා එකක්‌සේ හෑල්ලු කිරීමට ඔහු තම කථාවේදී උත්සාහ කළේය.

ඔහු ගොඩනැඟූ හාස්‍යජනක තර්කය මෙසේය. පළාත් පාලන මැතිවරණයේදී රාජපක්‍ෂ මහතා ලැබූ මුළු ඡන්ද ප්‍රතිශතය 44.69% කි. එ.ජා.පය, ශ්‍රී.ල.නි.ප ය හා එජනිස මුළු ඡන්ද සංඛ්‍යා එකතු කළ විට ප්‍රතිශතය 45.99% ක්‌ වේ. එය මහින්දගේ ප්‍රතිශතයට 2 කින් වැඩිය. ජනතා විමුක්‌ති පෙරමුණ ලැබූ 6.26% හා ඉලංකෙයි තමිල් අරසුකච්චි ලැබූ 3.06% ද, ඊට එක්‌ කළ විට පොදුජන පෙරමුණට එරෙහිව ප්‍රකාශ වූ මුළු ඡන්ද සංඛ්‍යාවේ ප්‍රතිශතය 55.31% කි.-ඉතින් උද්දාම වීමට මෙහි ඇත්තේ කුමක්‌ද? කිසිවක්‌ නැත. සම්බන්ධන් මහතා තර්ක කරයි. (So, What is their to get Existed about ? Nothing at All) මේ තර්කයේ අඥාන හා වංචාකාරි බව සාක්‍ෂි සහිතව පැහැදිලි කරමින් විචාරකයන් කිහිපදෙනකුම ඉංගී්‍රසි මාධ්‍ය පුවත්පත්වලට ලිපි සපයා තිබිණ. සම්බන්ධන් මහතා මහින්ද රාජපක්‍ෂ මහතාගේ ජය හෑල්ලු කිරීමට ගොඩනඟන තර්කය තමාට ලැබුණ ප්‍රතිඵලය අරබයා අදාළ කරගන්නේ නැතැයි එක්‌ ලේඛකයෙක්‌ පෙන්වා දුන්නේය. උතුරු පළාතේ බහුතර ජනතාව වෙසෙන යාපනය දිස්‌ත්‍රික්‌කයේදී සම්බන්ධන් මහතාගේ දෙමළ ජාතික සන්ධානයට ලැබුණු මුළු ඡන්ද ප්‍රතිශතය 35% දක්‌වා මෙවර පහත වැටිණ. මැතකදී බිහිවූ දෙමළ ජාතික ජනතා පෙරමුණ 21% ක්‌ ද, ඩග්ලස්‌ දේවානන්දගේ ඊපීඩීපී 19% ක්‌ද හිමි කරගත්තේය. වෙනත් ලෙසකින් කියතහොත් යාපනය දිස්‌ත්‍රික්‌කයේ ජනයාගෙන් 65% ක්‌ම දෙමළ ජාතික සන්ධානය ප්‍රතික්‌ෂේප කර තිබේ. මහින්ද රාජපක්‍ෂ ඇඳ සිටින ඇඳුම ඉරී ඇති බව දකින ආර්. සම්බන්ධන් තමා සිටින්නේ නිරුවතින් බව අමතක කරයි.

පොදු ජන පෙරමුණට ප්‍රතිවාදී පක්‍ෂ පොදු න්‍යාය පත්‍රයක සිට තර`ග නොකළ මැතිවරණයක්‌ අරභයා මෙවැනි ඉලක්‌කම් හරඹයක්‌ වලංගු වන්නේ කෙසේ දැයි තවත් ලේඛකයෙක්‌ ප්‍රශ්න කළේය. පළාත් පාලන ආයතන ඡන්ද විමසීමේදී පොදු ජන පෙරමුණ ජයගත් බවත් ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී සමාජයක ජනතා තීන්දුවට ගරු කළ යුතු බවත් සිය කථාවේ එක්‌ තැනක ස`දහන් කරන විපක්‌ෂ නායකයා ඊළඟ මොහොතේ ප්‍රතිශත අගයන් සසඳමින් ඉහත සඳහන් ගද්‍රභ තර්කය ගොඩනඟනුයේ පොදු ජන පෙරමුණේ ජය අවතක්‌සේරු කිරීමට හා ඊළඟ ජනාධිපතිවරණයේදී පොදුජන පෙරමුණට 50% ඉක්‌මවා ඡන්ද ගැනීමට නොහැකිය යන සාවද්‍ය මතය ඒත්තුගැන්වීමේ අරමුණ ඇතිවය. මහින්ද රාජපක්‍ෂ 2005 ජනාධිපතිවරණයේදී ඡන්ද 50.2% ක්‌ ද, 2010 දී 57.9% ක්‌ද ලැබූ බව ඔහුට අමතක වී තිබේ. නැතහොත් හිතාමතාම අමතක කර තිබේ.

මේ ලිපියේ ප්‍රධාන අරමුණ විපක්‌ෂ නායකයාගේ අනුවණ ඉල්ලකම් හරඹය ගැන කතා කිරීම නොවේ. මා අවධානය යොමු කරනුයේ පළාත් පාලන ඡන්දයෙන් පසු පාර්ලිමේන්තුව මුල් වරට රැස්‌වූ පෙබරවාරි 19 වැනි දා ඔහු කළ කථාවේ අග භාගයේදී මෙරට ජනතාවට විශේෂයෙන් දකුණේ සිංහල ජනයාට කළ බරපතල අන්තරාය ඇඟවීමටය. එසේම ඒ අන්තරාය ඇඟවීම පිටුපස ඇති දේශපාලන වංචනික ස්‌වභාවය පෙන්නුම් කිරීමටය.

ඔහු කී දේ මගේ බසින් සංක්‍ෂිප්තව මෙසේය. -මහින්ද රාජපක්‍ෂ ජනාධිපති ධුරයට පත්වීමෙන් පසු උපරිම බලය බෙදීමක්‌ ගැන කතා කළේය. ආණ්‌ඩුක්‍රම ව්‍යවස්‌ථා සම්පාදන ක්‍රියාවලියට ඒකාබද්ධ විපක්‍ෂයද එක්‌ විය. එහෙත්, පළාත් පාලන ආයතන ඡන්ද විමසීමෙන් පසු ඊළම බිහිවීමට ඉඩ ඇතැයි රාජපක්‍ෂ මහතා හදිසියේම කියන්නට පටන් ගත්තේය. පළාත් පාලන ඡන්දය ඊළම පිළිබඳ ජනමත විචාරණයක්‌ ලෙස හැඳින්වූ හිටපු ජනාධිපතිවරයා එ.ජා.පයට ඡන්දය දුනහොත් ඊළම බිහිවනු ඇති බැවින් ඔවුනට ඡන්දය නොදී නෙළුම් පොහොට්‌ටුවට ඡන්දය දෙන්නැයි ජනතාවට කියා සිටියේය. දෙමළ ජාතික සන්ධානය සිය මැතිවරණ ව්‍යාපාරයේදී රට බෙදීමට කතා කළේ නැත. අප කතා කළේ එක්‌සත්, නොබෙදුණු හා නොබෙදිය හැකි තනි රටක්‌ තුළ සාධාරණ හා ප්‍රමාණවත් බලය බෙදාගැනීමේ රාමුවක්‌ ගැන පමණි. රාජපක්‍ෂ කළේ දකුණේ අහිංසක සිංහල ජනතාව රැවටීමය. පොදුජන පෙරමුණ මේ දුෂ්ඨ මාර්ගයෙහි ඉදිරියට යන්නේ නම්, අප නිසා නොව නෙළුම් පොහොට්‌ටුව නිසා ඊලම විකසිත වනු ඇති බව මම ඔබට කියමි. ("I want to tell you, Elam will Bloom not on Account of us, but on account of your'Lotus Bud'. Your Lotus Bud will Bloom in to an Elam") සම්බන්ධන් මහතාගෙන් මේ ප්‍රකාශයෙන් මා දකින පරිදි ප්‍රධාන කරුණු 3 ක්‌ ඇඟවෙයි.

1. තමා ඊළමට විරුද්ධ බව හෝ තමන්ට ඊළමක්‌ අවශ්‍ය නැති බව.

2. ඊළම සිංහලයාට අනර්ථයකි. එබැවින් එය වළක්‌වා ගැනීමට සිංහල ජනයා උනන්දු විය යුතුය.

3. එක්‌සත්, නොබෙදුණු හා නොබෙදිය හැකි රටක්‌ තුළ ප්‍රමාණවත් බලය බෙදා ගැනීමේ රාමුවක්‌ ඊළමක්‌ බිහිවීමට මුල් නොවන බව. මේ ඇඟවීම් ප්‍රත්‍යක්‍ෂ මූලක සාක්‍ෂිවලින් සනාථ වන්නේ දැයි විමසා බලමු.

1. සම්බන්ධන් මහතා ඇතුළු දෙමළ ප්‍රභූ පන්තියේ නායකයන් ශ්‍රී ලංකාවට නිදහස ලැබීමටත් පෙර සිටම තමන්ට වෙනම රාජ්‍යයක්‌ අවශ්‍ය බව කියන මතවාදය සමාජගත කොට පෝෂණය කරමින් යථාර්ථයක්‌ බවට පත් කර ගැනීමට අඛණ්‌ඩව ක්‍රියාකරන බවට ප්‍රමාණවත් සාක්‍ෂි පවතී. වත්මන් විපක්‌ෂ නායකයා දේශපාලනයට පිවිසෙනුයේ දෙමළ රාජ්‍යයක්‌ ස්‌ථාපනය අරමුණු කොට ගෙන එස්‌. ෙ-.වී. චෙල්වනායගම් 1951 දී ආරම්භ කළ ඉලංකෙයි තමිල් අරසු කච්චි පක්‍ෂයෙනි. මොවුන් එක්‌ව 1972 දී පිහිටුවා ගත් දෙමළ එක්‌සත් විමුක්‌ති පෙරමුණ 1975 දී සම්මත කළ වඩුක්‌කොඩෙයි යෝජනාවෙන් ඊළම සිය ප්‍රධාන අරමුණ කොට ගත්තා පමණක්‌ නොව එය සපුරා ගැනීම සඳහා අවශ්‍ය වුවහොත් ආයුධ අතට ගැනීමේ අයිතිය ද පිළිගනු ලැබීය. 70 දශකයේ මැද භාගයේදී පමණ ඊළම අරමුණු කොට ගත් දෙමළ තරුණයන්ගේ සන්නද්ධ සටන් ව්‍යාපාරය පිළිසිඳ ගත්තේ මේ මතවාදයේ ගර්භාෂය තුළය. සම්බන්ධන් මහතා පාර්ලිමේන්තුවට පිවිසි 1977 මහ මැතිවරණයට දෙමළ එක්‌සත් විමුක්‌ති පෙරමුණ තරග කළේ ඊළම දිනා ගැනීම ප්‍රධාන තේමාව කර ගනිමිනි.

උතුරේ සන්නද්ධ කණ්‌ඩායම් බිහි වී එල්.ටී.ටී.ඊ. කෙමෙන් සටනේ ඒකාධිකාරය සියතට ගනිමින් සිටින විට සම්බන්ධන් මහතා ඇතුළු නායකයෝ එල්.ටී.ටී.ඊ. වෙනුවෙන් දිගටම පෙනී සිටියහ. කොටි තුවක්‌කුකරුවන් දෙමළ එක්‌සත් විමුක්‌ති පෙරමුණේ නායක ඒ. අමිර්තලිංගම් ඔහුගේ කොළඹ නිවසේදී ඝාතනය කළ පසුද දෙමළ ප්‍රභූ පන්තිය සිය ස්‌ථාවරය අත්හළේ නැත. එල්.ටී.ටී.ඊ නායක ප්‍රභාකරන් ජීවත්ව සිටියදී කළ සෑම ප්‍රසිද්ධ දේශනයක්‌ම අවසන් කළේ 'විමුක්‌ති කොටින්ගේ පිපාසය තමිල් ඊළමයි' කියමිනි. වෙනම රාජ්‍යයකින් මෙපිට කිසිවක්‌ භාරගැනීමට කොටි නායකයා කිසිවිටෙකත් කැමති වූයේ නැත. එබඳු වූ එල්.ටී.ටී.ඊ ය දෙමළ ජනතාවගේ එකම නියෝජිතයා බව සම්බන්ධන් මහතා නායකත්වය දෙන දෙමළ ජාතික සන්ධානය 2001 දී පිහිටුවාගත් විගස ඔහු විසින් නිවේදනය කරනු ලැබීය. 2005 ජනාධිපතිවරණය වර්ජනය කරන ලෙස එල්.ටී.ටී.ඊ දෙමළ ජනතාවට කළ නියෝගය කිළිනොච්චියේදී ප්‍රකාශයට පත් කරනු ලැබූයේ දෙමළ ජාතික සන්ධානය විසිනි. 2004 අප්‍රේල් මහ මැතිවරණයේදී උතුර - නැගෙනහිර දෙපළාතේ මන්ත්‍රී ධුර සංඛ්‍යාවෙන් බහුතරය දෙමළ සන්ධානය දිනා ගත්තේ එල්.ටී.ටී.ඊ ප්‍රචණ්‌ඩත්වයේ පිහිටෙන් බවට යුරෝපා සංගමය සැකසූ වාර්තාවකින් චෝදනා කෙරිණ.

සම්බන්ධන් මහතා ප්‍රභාකරන්ගේ අවසන් පැය දක්‌වාම ඔහුගේ ප්‍රකාශකයාව සිටියේය. එල්.ටී.ටී.ඊ නායකත්වය විනාශ වීමෙන් පසුවද ඔහු ඊළම අත්හළේ නැත. 2012 මැයි මස මඩකලපුවේ පැවති ඉලංකෙයි තමිල්අරසුකච්චි 14 වැනි වාර්ෂික සමුළුවේදී ඔහු කළ දේශනයේ ඇතුළත් මේ ප්‍රකාශ බලන්න.-'සන්නද්ධ බලයෙන් අපට දිනා ගැනීමට නොහැකි වූ, අපේ ජනතාවගේ උතුරා යන අභිලාෂයන් ජීවිත හානියකින් තොරව සාක්‍ෂාත් කර ගැනීමේ ඉඩ ප්‍රස්‌ථාව, අන්තර්ජාතික ප්‍රජාවේ වත්මන් පරිචය නිසා දැන් අපට උදාවී තිබේ'. මේ කියන්නේ ඊළම ගැන නොවේ නම් අන් කවරක්‌ ගැනද? (එල්.ටී.ටී.ඊ ) සන්නද්ධ බලයෙන් දිනා ගැනීමට උත්සාහ කළේ ඊළම නොවේ නම්, අන් කුමක්‌ද? දැන් ජීවිත හානියකින් තොරව අන්තර්ජාතික ප්‍රජාවේ උදව්වෙන් සිය අභිලාෂයන් (ඊළම) දිනා ගැනීමට ඉඩ ප්‍රස්‌ථාව විවෘත වී ඇතැයි සම්බන්ධන් මහතා උදම් අනයි. ඉතින් නෙළුම් පොහොට්‌ටුව නිසා ඊළම විකසිත වනු ඇතැයි ඔහු කරන අන්තරාය ඇඟවීම ව්‍යාජයක්‌ නොවන්නේද ?

2. අර්ධ සත්‍යයකි. ඊළම නැතහොත් ශ්‍රී ලංකා රාජ්‍යය බෙදා වෙන් කිරීම අනර්ථයක්‌ වන්නේ සිංහල මිනිසාට පමණක්‌ නොවේ. දෙමළ හා මුස්‌ලිම් සාමාන්‍ය මිනිසාට ද එය එකසේ අනර්ථකාරී, විනාශකාරී වන්නේය. වාර්ගික පදනමකින් බෙදී ගිය රටවලට අත්වූ යහපතක්‌ නැත. යම් පිරිසකට යහපතක්‌ වූයේ නම්, එකී යහපත නිසැකවම සිදුවූ අයහපතට අඩුය. ඒ බව සනාථ කෙරෙන නිදසුන් ඕනෑ තරම් තිබේ. 2011 දී අධිරාජ්‍යවාදීන් විසින් සුඩානය දෙකඩ කොට නිර්මාණය කරන ලද දකුණු සුඩානය අද එරට ජනයා කිසිවකුගේ අවධානයට ලක්‌ නොවී මැස්‌සන්, මදුරුවන් මෙන් මිය යමින් සිටින දේශයකි. ඔවුන් එක්‌ව සර්බියාවෙන් කඩා වෙන්කර දුන් කොසෝවෝ ප්‍රාන්තය අද ගණිකාවන්ගේ පුරයකි.

3. අනුමාන ප්‍රකාශනයකි. එක්‌සත්, නොබෙදුණු හා නොබෙදිය හැකි රටක්‌ තුළ බලය බෙදා ගැනීමේ රාමුවක්‌ ස්‌ථාපනය කිරීමෙන් වෙනම රාජ්‍යයක්‌ බිහි නොවන බවට ස්‌ථිර සහතිකයක්‌ නැත. එසේ වන්නටද නොවන්නටද පිළිවන. ශ්‍රී ලංකාව ඇතුළත මෙන්ම පිටතද අන්තර් ජාතික ප්‍රජාව නමින් හඳුන්වන බලවත් රටවල සහය ඇතිව ක්‍රියාත්මක ප්‍රබල බෙදුම්වාදී ප්‍රවණතාවක්‌ පවතින සමයක සම්බන්ධන් මහතා යෝජනා කරන ආකාරයේ බලය බෙදා ගැනීමේ රාමුවක්‌ ස්‌ථාපනය කිරීම බෙදී වෙන්වී යාමට විශාල ඉඩකඩක්‌ නිර්මාණය කරයි. සෝවියට්‌ දේශයේ සහ යුගෝස්‌ලාවියාවේ බිඳවැටීමට මුල් වූ හේතු සාධක අතර ඒ රටවල පැවති ෙෆඩරල් පාලන ව්‍යqහයද ප්‍රධාන එකක්‌ වූ බව පැහැදිලිය.

2017 නොවැම්බර් 5 වැනිදා ප්‍රධාන පෙළේ සති අන්ත පුවත්පතක්‌ උතුරේ ජනතාවට තිබෙන ගැටලු මොනවාදැයි ප්‍රශ්න කළ විට සම්බන්ධන් මහතාගේ පිළිතුර වූයේ උතුරේ ජනයාගේ ඉඩම්වල හමුදා කඳවුරු ස්‌ථාපනය කර තිබීම, අතුරුදන් වූවන්ගේ ගැටලු, රැකියා විරහිතභාවය සහ වැන්දඹුවන්ගේ දුක්‌ගැනවිලි ආදියයි. සම්බන්ධන් මහතාගේ ව්‍යාපෘතියට සහය දක්‌වන අද්වකාත්වරයකු වන ජාතික සාම මණ්‌ඩල ප්‍රධානියා පළාත් පාලන ඡන්දයෙන් පසුව ඉංගී්‍රසි පුවත්පතකට ලිපියක්‌ ලියමින් උතුරේ ජනයාගේ හදිසි ප්‍රමුඛතා ලෙස හඳුන්වා තිබුණේ ද මේ ගැටලුමය. ඒවාට විසඳුම් සෙවීමට සම්බන්ධන් මහතා යෝජනා කරන ආකාරයේ පුළුල් බලය බෙදීම අවශ්‍ය වන්නේ මන්දැයි පැහැදිලි නැත.

විපක්‌ෂ නායක සම්බන්ධන් මහතාණෙනි, සිංහල, දෙමළ, මුස්‌ලිම් අපි සියලු දෙනා එක්‌ව සියලුදෙනාට හැකි උපරිම සාමයෙන්, සමගියෙන්, අභිමානයෙන් හා සමානාත්මතාවයෙන් ජීවත්විය හැකි එක්‌ ජාතියක්‌ හා එක්‌ දේශයක්‌ ගොඩනගමු. ඔබ ඊළඟ ජනාධිපතිවරණයට ඉදිරිපත් වන්න. බහුතරයකට එකඟ විය හැකි වැඩ පිළිවෙළක්‌ ඔබ ජනතාව හමුවේ තබන්නේ නම් මමද ඔබට ඡන්දය දෙමි.


[Divaina 3/11]

යුතුකම සංවාද කවය
www.yuthukama.com
Like us on facebook : https://www.facebook.com/yuthukama

,

ඔබේ අදහස මෙතන ලියන්න...

ඔබේ ෆේස්බුක් ගිණුම භාවිතයෙන් මෙතනින් අදහස් පළ කරන්න.

0 comments :

ෆේස්බුක් ගිණුමක් නොමැතිවත් මෙතනින් ඔබේ අදහස පළ කළ හැක .

Labels

-ලසන්ත වික්‍රමසිංහ "බිල්ලො ඇවිත්" - යුතුකම සම්මන්ත්‍රණය ගම්පහ 1505 2005 සහ 2015 2009 විජයග්‍රහණය 2015 BBS Budget cepaepa ETCA GENEVA NGO NJC Operation Double Edge Political S. අකුරුගොඩ SITP ඉන්දු ලංකා ඊළාම් ඊළාම්වාදී ඒකීය ඕමාරේ කස්‌සප චින්තනය ජනාධිපතිවරණය ජනිත් විපුලගුණ ජනිත් සෙනෙවිරත්න ජයග්‍රහණය ජයන්ත චන්ද්‍රසිරි ජයන්ත මීගස්වත්ත ජවිපෙ ජාතික ආරක්‍ෂාව සාම්පූර් ජාතික එකමුතුව ජාතික ඒකාබද්ධ කමිටුව ජාතික බලවේග ජාතිකවාදය ජාතිය ජිනීවා ජිනීවා යෝජනා ජීවන්ත ජයතිස්ස ඩිහාන් කීරියවත්ත තාරක ගල්පාය තිවංක අමරකෝන් තිවංක පුස්සේවෙල තිස්‌ස තී‍්‍ර රෝද රථ ත්‍රිකුණාමල නාවික හමුදා මූලස්‌ථානය ත්‍රිකුණාමලය ත්‍රීකුණාමලයේ ආනන්ද දකුණු අප‍්‍රිකානු දර්ශන කස්තුරිරත්න දර්ශන යූ මල්ලිකගේ දසුන් තාරක දහතුන දිනාගනිමුද දිවයින දුලන්ජන් විජේසිංහ දෙමුහුම් අධිකරණය දේවක එස්. ජයසූරිය දේවපුරගේ දිලාන් ජාලිය දේශපාලන ධනේෂ් විසුම්පෙරුම ධර්මන් වික්‍රමරත්න නලින් නලින් ද සිල්වා නලින් සුබසිංහ නලින් සුභසිංහ නලින්ද කරුණාරත්න නලින්ද සිල්වා නසරිස්‌තානය නාමල් උඩලමත්ත නාරද බලගොල්ල නාලක ගොඩගේවා නාවික හමුදා කඳවුර නිදහස නිදහස් අධ්‍යාපනය නිර්මල කොතලාවල නිර්මාල් රංජිත් දේවසිරි නිසංසලා රත්නායක නීතිඥ කණිෂ්ක විතාරණ නීතිඥ සංජීව වීරවික‍්‍රම නීල කුමාර නාකන්දල නෝනිස් පරණගම වාර්තාව පාවා දීම පාවාදෙමුද පැවිදි හඬ පුනර්ජි දඹොරගම පූජ්‍ය ඇල්ලේ ගුණවංශ හිමි පූජ්‍ය බෙංගමුවේ නාලක හිමි පූජ්‍ය මැදගම ධම්මාන්නද හිමි පොඩි මෑන් ගේ සමයං පොත් ප්‍රකාශකයන් පොදු අපේක්‍ෂයා ප්‍රකාශ් වැල්හේන ප්‍රදීප් විජේරත්න ප්‍රසංග සිගේරා බණ්ඩාර දසනායක බම්බුව බලු කතා බිල්ලො ඇවිත් බුදු දහම බෙංගමුවේ නාලක බෙංගමුවේ නාලක හිමි බෙදුම්වාදය බෙදුම්වාදී බෞද්ධයා භාෂාව මතීෂ චාමර අමරසේකර මතුගම සෙනවිරුවන් මනෝඡ් අබයදීර මනෝහර ද සිල්වා මනෝහර සිල්වා මරක්කල මහ නාහිමි මහාචාර්ය ජී. එච්. පීරිස් මහාචාර්යය ගාමිණි සමරනායක මහින්ද මහින්ද පතිරණ මහින්ද රනිල් මහිම් සූරියබණ්ඩාර මාදුළුවාවේ සෝභිත හිමි මානව හිමිකම් මාමිනියාවේ ඒ. පී. බී. ඉලංගසිංහ මාලින්ද සෙනවිරත්න මැදගොඩ අභයතිස්ස නාහිමි මැදගොඩ අභයතිස්ස හිමි මිලේනියම් සිටි මුස්‌ලිම් මෙල්බර්න් අපි මෛත්‍රිපාල මොහාන් සමරනායක යටත්විජිතකරණය යටියන ප්‍රදිප් කුමාර යටියන ප්‍රදීප් කුමාර යුතුකම යුතුකම ප්‍රකාශන යුධ අපරාධ රණ විරුවා විජයග්‍රහණයේ දිනය විජේවීර වෙනස සැපද සංගීතය සජින් සභ්‍යත්ව රාජ්‍යය කරා සරච්චන්ද්‍ර සීපා හෙළ උරුමය

පාඨක ප්‍රතිචාර

ලිපි ලියූවෝ

Copyrights © 2014 www.yuthukama.com Designed By : THISAK Solutions