හොරු අල්ලන්නන්ගේ බොරුව හා හොරාගේ කාටූන් සහචරයෝ.....
කම්බ හොරු රැළක්, හොරු ඇල්ලීම ගැන නන් දොඩවමින් රටේ සියලු කේන්ද්රිය ප්රශ්න යටපත් කිරීමේ දේශපාලන නාඩගමට මැතිවරණයෙන් හොඳ පිළිතුරක් ලැබිණි. රටේ මූලික දේශපාලන බල බෙදීම ඇත්තේ ජාතිකත්වය හා විජාතිකත්වය අතර මිස අනුර කුමාර විද්වතා කියන පරිදි හොරකමට පක්ෂ හා හොරකමට විරුද්ධ කඳවුරු අතර නොවන බව සනාථ වූයේ ඊනියා දූෂණ විරෝධීන්ගේ දූෂණය පරදන ජවය රෙද්ද පල්ලේ බේරමිනි. අවන්ත ආටිගලගේ මේ කාටූනයද හොරු ඇල්ලීමේ මෙකී මහා ප්රෝඩාව ගැන අඟවන්නකි. එසේ නමුදු එහි දෙවන පියවරේදී ඔහු ඉතා තකතීරු ලෙස යහපාලනය කෙරේ ඇති ජනතා විරෝධය ජීවන වියදම පිළිබඳ ප්රශ්නයකට සීමා කරයි. මෙය හොරකම රටේ කේන්ද්රිය ප්රශ්නය ලෙස හුවා දැක්වීමටත් වඩා විශාල බොරුවකි.
රනිල්ට, සිරිසේනට හා අනුරට අනුව ජනතාවට ඇත්තේ හොරු පිළිබඳ ප්රශ්නයකි. අවන්තලාට අනුව ජනතාවට ඇත්තේ ජීවන වියදම පිළිබඳ ප්රශ්නයකි. රාජ්ය අනුග්රහය යටතේ හිස ඔසවන බෙදුම්වාදී ජාතිවාදය, ඊට සරිලන ලෙස සැකසෙමින් පවතින නව ව්යවස්ථාව, රණවිරු දඩයම, රට විකිණීම, එට්කා ගිවිසුම, එන්ජීඕකරණය, සිංහල බෞද්ධ සංස්කෘතියට නොනවත්වා සිදුවන කෙණහිලිකම්, මහ දවාලේ රජයන බොරුව, හොරකම ආදී ජනතා විරෝධයේ සැබෑ හේතු මේ දෙතුන් පාර්ශවයටම ගෝචර නොවේ. අවන්ත ආටිගල දක්ෂ කාටූන් ශිල්පියෙකු වුවද ඔහුට ඇත්තේ පෙරටුගාමී පන්නයේ යූඇන්පී වාමාංශික මනසකි. අවන්තලාගේ දෘෂ්ටිවාදය රනිල්ගේ දෘෂ්ටිවාදය හා මනාව සමපාත වන්නකි. රනිල්ගේ බැඳුම්කර කොල්ලයට එරෙහි වෙමින්, රනිල්ගේ බෙදුම්වාදී ජාතිවාදී ව්යාවස්ථාව වෙනුවෙන් ආවැඩීමට මෙරට බොහෝ ඊනියා වාමාංශිකයන් පෙළැඹී ඇත්තේ ඒ නිසාය.
එපමණක් නොවේ. එදා සිටම රටේ තීරණාත්මක ප්රශ්නවලදී බඩ ඉස්සර කරමින් ජනතාව උසි ගැන්වීමට මෙරට නිවට වාමාංශිකයන් නොගත් උත්සාහයක් නැත. එදා ත්රස්තවාදයට එරෙහි සටනේ අතිශය තීරණාත්මක අවස්ථාවලදී පවා රනිල් හා එක්වී ආණ්ඩු පෙරළීමට මෙරට වාමාංශිකයන් වෙර දරන ලද්දේ රට වෙනුවට බඩ පෙරට ගනිමිනි. එහෙත් ඒ සෑම අවස්ථාවකම සිදුවූයේ විමල් වීරවංශ එදා නිවැරදිව කී පරිදි රට ගැන සිතන අයට රට ගොස්, බඩ ගැන සිතන අයට බඩ යාම ය. මේ මැතිවරණයේදී නැවතත් එයම සිදුවී ඇති බැවින් රනිල්ගේ දෘෂ්ටිවාදී වහලුන්ට අද ඒ ජනතා විරෝධය බඩ පිළිබඳ ප්රශ්නයකට ලඝු කරමින් කාටූන් නිර්මාණය කිරීමට සිදුවී තිබේ.
ඉසුරු ප්රසංග
යුතුකම සංවාද කවය
www.yuthukama.com
Like us on facebook : https://www.facebook.com/yuthukama
0 comments :
ෆේස්බුක් ගිණුමක් නොමැතිවත් මෙතනින් ඔබේ අදහස පළ කළ හැක .